Ute

Vi spenderar det mesta av våran tid utomhus nu när vädret är så härligt. Isak älskar att vara ute och vill inte gå in för mat eller sömn. Så bloggen får stå åt sidan. Även mitt och älsklingens jobb går på högvarv så det är fullt upp.
Har alla fall kommit ut och gått lite men får ont i knäna av mina nya skor. Va och gjorde fotscanning igår och skulle prova ut sulor att lägga i men det var inga som passade mina fötter så det blir till att köpa nya skor. Bara det att skorna jag vill ha finns inte typ att köpa i Sverige måste skicka efter från England och vet inte om dom passar och hur det är om man måste skicka tillbaka så jag vet inte.
Nu är det Äntligen Hemma så ha en bra kväll!
 Älsklingarna myser i soffan♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0