Nytt till pluttis

Sovmorgon imorse, trodde klockan va 9 imorse när jag kollade på mobilen och visst det va den, i sommartid för mobilen hade ställt om sig själv till sommartid något jag totalt glömt bort. Men va ganska utvilad alla fall.
På dagen var vi till Valbo och köpte ny jacka, skor och gummistövlar till Isak. Jackan va supersnygg och verkar jätteskön med mjukt fluffigt foder i hela.

Fina lillkillen i nya jackan♥

På kvällen var vi över till M och J en sväng och kollade hur fint dom fått när deras rum blev klart.
Tyvärr har jag inte hunnit träna nåt idag men tänkte försöka komma ut och springa imorgon.
Nu måste jag nog ta och krypa ner i sängen och få min skönhetssömn;)
Sweet dreams♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

lovely photo sorry cannot read swedish lol

2012-03-26 @ 00:27:33
Postat av: Karolina

Google translate is always an option;) lol

2012-03-26 @ 22:58:33
URL: http://kcrazy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0