Go Tigers!

Yes, Brynäs slog Frölunda med 5-0 underbart! På måndag ska jag och älsklingen till Gävle och kolla när dom slår ut Frölunda och går vidare till semi:) Ska bli skoj, va längesen ja va på hockey nu.
På dan när Isak sov var jag ut på en långpromenad i en timme, skönt men synd att det inte var soligt.
Isak sov jättedåligt inatt och det slutade med att jag fick sova i andra sängen i hans rum. Sen har han varit trött hela dagen pluttisen. Inte riktigt frisk än, hostar och rosslar och snorar men ingen feber alla fall.
Nu ska jag krypa i säng, ska försöka komma upp hyfsat tidigt imorgon för vi ska till Maxi och storhandla. Har planerat matlista för 2 veckor så vi slipper stå varje kväll och fundera vad vi ska handla och laga för mat.
Godnatt och sweet dreams♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0