Pulkapromenader

Fortfarande lite förkyld men det börjar kännas bättre. Vill ju träna igen. Men både igår och idag när Isak och jag kom hem så har vi varit ute och plutten har åkt pulka. Så lite promenad för mig allafall och känns ju lite extra med en 10kgs klump i pulkan. Idag gick vi över och tittade på hästarna efter önskemål från Isak. Han klappade en häst som ville ha all uppmärksamhet. Helst hade han nog viljat klappa alla hästarna:)
På kvällen va Micke och Johanna hit och vi hade mat över så det räckte till dom också. Så fick Isak busa lite med Micke också.
Båda älsklingarna sover så jag ska nog också gå och lägga mig snart, blit väl om en halvtimme minst om jag känner mig själv rätt! Ska bara kolla lite bloggar och surfa runt lite...vet hur det brukar vara.
Godnatt sweet dreams♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0