På bättringsvägen

Här har vi bara varit hemma och tagit det lugnt nu i flera dagar. Pappa P va iväg och shoppade lite igår medans vi var hemma och lekte. Han kom hem med en underbar jumpsuit till pluttisen från Lindex. Den var vi ju självklart tvungna att inviga direkt:)
På kvällen va mamma och pappa här och P lagade mat. Högrev som stått i ugnen i 3 timmar i portöl och Potatis och palsternacksmos. Jag åt mosen och avocado och sallad, mums.
Idag har vi varit ute på en liten promenad med Isak i pulkan, skönt att få lite luft men det va lite kallt så det blev inte så långt. Nu har vi ätit pastasallad till lunch och jag åt nästan upp en liten burk soltorkade tomater själv, dom va sådär söta och goda. Isak sover och jag tittar på skidor.
Nu vill jag bli frisk igen och börja träna. Är snorig och hostar, Isak också. Men vi känner oss alla fall ganska pigga.

Älsklingen i nya jummpsuiten♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0