Höst rusk

Vaknade imorse och regnet stog som spön i backen. Riktigt höst rusk och helst hade jag bara viljat stanna kvar i sängen och dragit täcket över mig. Men men, upp och iväg till dagis. Pluttis fick alla fall ha innedag även på dagis, det regnade till och med så mycket att dom inte ville vara ute.
Måndagar innebär kvällsjobb nere hos bror, pappersjobb. Hann allafall göra ordning lite mat innan P kom hem från jobbet så mina älsklingar kunde äta när jag åkte iväg och jobbade. Själv fick jag värma maten när jag kom hem men det var gott det också.
Ska försöka komma ihåg att ta bilen imorgon eftersom den ska besiktas. Har ju satt upp lappen på kylskåpet men den har suttit där så länge att jag inte tänker på att den sitter där så jag får väl flytta den nånstans så jag reagerar imorgon...
Nä, nu blir det lite sömn för mig. Godnatt och sweet dreams♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0