Safety first

Var skönt att komma ner och träna lite idag men nu är kroppen helt slutkörd! Blir sängen nästa.
Lilla busfrö här hemma har en liten fixidé att han ska sitta i hörn, och självklart måste mamma eller pappa också sitta där. Vi har ju ett hemlarm och på det finns en överfallslarmsknapp. Igår lyckades jag luta mig mot den så det gick igång och vi fick ett samtal några sekunder senare från Securitas att vårat larm gått...
Idag stog Isak där och lekte och innan jag hann blinka tryckte han in knappen för det var ju jättekul att det pep...Så nytt samtal där jag fick säga att det var bara lilla plutten som lekte...Men det är ju skönt att veta att säkerheten fungerar!

Alla leksaker måste ju också sitta i hans hörn...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0