Pott träning

En stolt mami här:) Isak tycker ju det är jättekul att sitta på sin potta och brukar kissa i den på morgonen när jag tar av blöjan. Annars på dagen sitter han och trycker och säger näe och kliver av och tittar i den, ingenting där. Imorse satt han som vanligt och bajsade min duktiga lilla kille. Stolt bebi och stolt mami♥ Pluttisen börjar bli en stor kille nu!
Jag har varit jättetrött idag, tror det beror på det här grå vädret. Kändes inte som det blev ljust ute på hela dagen! Näe nu är det sängen så jag orkar upp imorgon. Ska försöka komma till jobbet lite tidigare för mamma måste vara hemma tills städarna kommer och tar reda på efter sotarn som var där idag och skitade ner:(
Sweet dreams♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0