All helgona

Idag har vi varit runt till gravarna och lagt kransar och tänt ljus. Först var vi till Peters mormors i Uppsala. Där passade vi på att byta Isaks overall till en mindre storlek så blev det lunch och kika runt lite på Ikea. Isak ville inte äta sin mat först, för pappas pommes frites var ju mycket roligare. Men sen när dom var slut gick det i köttbullar som bara den! Sjukt mycket med folk var det där så därför tog vi ett varv därinne först så det hade lugnat ner sig lite i restaurangen. Sen styrde vi bilen till min mormor och morfars grav i Skutskär. Isak somnade i bilen så jag fick gå till graven själv. Sen åkte vi hem och gick ner till kyrkogården där farmor begravdes eftersom det är så nära. Isak ville inte riktigt vara med så P gick hem med honom. Sen kom mamma, pappa, mina fastrar, min kusin och farfar dit. Dom hade varit i kyrkan på minnesgudstjänsten. Det var jättefin på kyrkogården med alla ljus som lyste upp i mörkret. Farmor har fått en så fin gravsten nu också♥ Saknar dig farmor, det känns konstigt att du inte finns här bland oss även om jag vet att du finns här.
Sen kom alla hem till oss en sväng och hejade på Isak. Han blev överlycklig av all uppmärksamhet, lilla charmknutten älskar att stå i centrum♥
Nu har jag och älsklingen kollat på film och ska nog sova snart. Hoppas ni haft en bra dag och uppmärksammat dom kära som inte längre finns här hos oss.
Sweet dreams♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0