Snart jobb

Sitter och väntar på att älsklingen ska komma hem så jag kan åka iväg till jobbet. Skiftbyte får vi ha härhemma eftersom Isak är för liten för dagis än.
Världens storm ute. När jag gick hem från lunchen piskade det grus i ansiktet och benen så det gjorde ont. Fisk dra upp solskyddet för Isak så han kom undan, inte skönt!
Min farfar och faster träffade vi också på jobbet, farfar hade åkt ifrån sjukhuset ett tag och varit till dietisten. Min farmor är fortfarande inte vid medvetandet, men på något sätt har hon tittat upp och lett och försökt format ett ord. Hon ska inte kunna göra något och läkaren och nån professor förstår inte, men bra är det. Min farmor miraklet!
Måste gå nu Isak vaknar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0