Cykeltur

På förmiddagen var vi ut på vår första längre cykeltur. Jättemysigt tyckte både jag och Isak. Passade på att svänga förbi hos gammel farmor/farfar en stund också. Kul för dom att få träffa Isak lite.
Sen åt vi lunch på jobbet, jättegod vitvinspocherad fisk med färskpotatis och kräftstjärtsås. Pappa kan laga mat han! Sen blev det att cykla hem med en trött lillkille där bak. Nästan hemma kände jag något mot min rygg, då var det lilla älsklingen som somnat i cykelsitsen♥ Kunde sedan ta ur honom och klä av och lägga ner i sängen medans han fortfarande sov! Måste verkligen varit trött!
Älsklingen trött♥

På kvällen var vi ner till lillebror min och köpte en ny trimmer. Isak fick en jättesöt leksaks gräsklippare också som han kan gå med:) Hemma har jag klippt gräset och kört med trimmerns medans älsklingen var inne med Isak och busade. Nu sover plutten och vi har ätit god västerbottensostpaj(som jag gjorde på jobbet igår), marinerade kräftstjärtar och en sallad, mums vilket fredagslyx!
Snart blir det sängen så man orkar med morgondagen. Sweet dreams♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0