Shopping till lillen

På förmiddagen bestämde vi oss för att åka och handla presenter till Isaks födelsedag. Så det var in med pluttis i bilen, avlämning hos farmor och sen iväg till Uppsala. Var runt på lite olika ställen och fick ihop lite leksaker sen bar det av till Gränby. Där blev det lite kläder också till Isak inte mig:( Ångrar att jag inte köpte den jättesnygga turkosa toppen jag såg inne på Vila, hade varit så snygg till lite solbränd hud. Gick förbi ett café där och var bara tvungen att köpa deras havrechokladboll med pärlsocker, den var värd varenda krona!

Här hemma hade vi strömavbrott för ett tag sen i ungefär 10 minuter och vad tyst det blev! Vi tände ett ljus och spelade en omgång yatzy som jag vann:)

Hoppas att snuttisen sover bra inatt, verkar som febern gått ner lite för han kändes inte lika varm nu. I morse vaknade han halv fem! och va lessen och ville inte somna om igen förrän vid åtta så då var det en trött mamma som också somnade direkt. Vaknade sedan av en irriterande fluga som kröp i ansiktet, hur jobbigt är inte det!
Nu blir det lite slötid i soffan innan sängen väntar.
Sleep tight!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0