Sommarlov!

Bloggen har fått haft lite ledigt ett tag nu. Älsklingen har haft semester så då har jag inte velat suttit vid datorn.
I torsdags var vi till Kolmården, mysigt.

Bästa bilden på söta kamelerna!

Älsklingarna inne hos getterna♥


I kabinen för en tur på "safari" och titta på alla vilda djur:)

Just nu är jag själv hemma, eller Isak ligger ju och sover, men älsklingen är och fiskar. Mamma har varit här och hållt mig sällskap hela eftermiddagen, mysigt.
Jag är på väg att bli förkyld igen och nyser hela tiden och snoren rinner, blä för det!
Nu ska jag lägga mig i soffan ett tag och kanske somnar jag till innan älsklingen kommer hem!
Godnatt och sweet dreams

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0