Tröttast?

Undrar vem det är som är tröttast? Isak somnade vid 19.30 igår, va vaken en stund mellan 23.50 och 01.10 sen sov han på min mage innan jag tillslut kunde lägga honom i sin egen säng. Nu har han sovit snart 1 timme efter att vi varit upp och ätit frukost.
Jag däremot har knappt sovit alls. Först när han låg i vår säng va jag rädd att älsklingen skulle rulla på honom(han bökar VÄLDIGT mycket när han sover), sen va jag ju tvungen att gå upp ett tag. Sen när Isak sov på mig kunde jag inte heller slappna av så jag somnade nog inte ordentligt förrän framåt kl. 3 eller nåt...
Så vem är tröttast? ISAK♥

Själv har jag haft en morgon bestående av frukost, träning och en dusch. Känner mig riktigt duktig. Har faktiskt tränat 4ggr den här veckan! Ok bara 10 minuter åt gången men crosstrainern är sjukt jobbig så jag är nöjd! Förhoppningsvis ska det ge resultat på vågen också!
Idag ska vi äntligen få tillbaka våran bil. Bakrutan sprack helt utan anledning förra fredagen. Skulle fått den igår, men tydligen hade vår ruta skickats fel till Borlänge istället för hit? Så då kunde dom inte fixa den förrän förhoppningsvis idag. Inte för att vi använder bilen så mycket i veckorna, men det kan ju vara skönt att ha den om man behöver åka någonstans!

Ha en skön dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0