Nu var julen slut

Ja, jag vet. Det var igår man skulle plocka bort julgrejorna. Men det var fullt upp här hemma med sjuklingar så det fanns varken tid eller ork. Nu har jag allafall plockat undan granen och alla ljusstakar i fönstren. Bara några gardiner kvar att byta. Rätt skönt faktiskt. Även om jag älskar julen så fick jag aldrig den där rätta känslan den här julen.

Igår kväll låg Isaks feber på 38,3 grader och när han vaknade till på natten va han sjöblöt av svett stackars liten älskling♥ Imorse var det 37,8 grader så han fick mer alvedon. Hoppas det blir bättre snart. Han är dock jättesnuvig och täppt och snoren bara rinner. Lillpluttis har fått min förkylning. Första gången han är riktigt sjuk:( Som tur är verkar pappa Peppe klara sig, alla fall än så länge.

Nu har Isak somnat och jag ska ta det lite lugnt. Väntar på att älsklingen ska sluta jobbet kl.14 så jag får min mat. Åt nyss lite yoghurt och en banan, men det ska bli gott med laxpudding.
Hoppas ni alla är friska och krya.

Ha en skön dag!

Kommentarer
Postat av: din skratt guide

Hejsan, gillar du de är extra goda skrattet om dagen ?

kolla då in min blogg & skratta ! :D

2011-01-14 @ 14:31:11
URL: http://skrattfeber.blogg.se/
Postat av: Yvve

Tråkigt att ni är sjuka, hoppas på snar bättring

Kram

2011-01-14 @ 16:43:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0