Måndagslista

Här kommer denna veckas måndagslista! Gå gärna in på Jennyns blogg för fler listor!

Idag måndag är jag glad för:

* Jag äntligen fick undan tvätten hemma igår!
* Vi börjar bli friskare, inge mer förkylning nu det har vi inte tid med!
* Jag hade gått ner 1,9kg på en vecka:) Hurra för det!
* Isak har sovit lite bättre nu igen efter några dagars (och nätters) dålig sömn
* Äntligen har crosstrainern hittat hem, nu blir det träna av!
* Känner mig så full av energi, äta rätt gör att man mår så mycket bättre!
* Jag har världens bästa familj♥ Ingen nämnd ingen glömd!
* Känner mig så redo att fortsätta min viktminskning, inget fusk här inte!

Ha en bra vecka alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0