Vilken morgon...

Isak vaknade tjugo över sex så då var det bara att kliva upp! Vi hann till och med säga hejdå till pappa älskling innan han stack till jobbet.Sen va det frukost för Isak. Försökte sedan lägga honom vilket inte är det lättaste sen han kom på att han kan krypa och stå halvt på huvudet i sängen. Det är så mycket roligare än att sova. Somnade dock tillslut och sov till klockan 8. Antar att en halvtimme var bättre än ingenting men det hade varit skönt att få sova lite till!
Nu har jag ätit frukost och försökt lägga snuttis vad som känns som 1 miljon gånger. Gick inget vidare då han mest försökte klättra upp på väggen! Så nu har jag flyttat ner botten på spjälsängen och det kan jag säga var riktigt pilligt. Helt slut nu men äntligen ligger Isak nu i sin säng och sover och jag kan pusta ut!
Ska väl träna lite hade jag tänkt om jag orkar...
Sen blir det att gå och äta lunch. Min favorit idag ju, pannkakor:)
Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0