Måndagslistan

Då var det dax att göra måndagslistan igen! Kika in på Jennys blogg för fler listor och mer info!

Idag måndag är jag glad för:
* Isak hade gått upp fint i vikt och växt 0,5cm på längden
* Hade en toppenkväll på travgalan
* Isak har börjat ta sig framåt! Duktigaste killen♥
* Jag hade gått ner 0,1kg! OK kanske inte jättemycke men inte ätit så nyttigt i helgen så jag är glad att det var minus. Troligtvis skulle det vara mer om jag vägde mig imorgon.
* Solen skiner:) Dock nästan -20 grader men inne är det varmt!
* Alla ♥ dag idag! ♥♥♥Kärlek♥♥♥
* Gammelfarfar va här och hälsade på en stund på fm. Kul:)
* Vi har en snöslunga, tur när det kom så mycket snö i fredags.
* Mina underbara älsklingar♥
* Jag vet att man kan bara man vill! Om man aldrig försöker kan man inte lyckas

Ha nu en härlig dag!

Kommentarer
Postat av: Erika

Ser att det inte är någon större åldersskillnad mellan våra småttingar, roligt! :)

2011-02-14 @ 17:45:46
URL: http://mylittlewords.se
Postat av: Louise (fotoblogg)

Låter bra, hoppas du får ent revlig vecka :)

2011-02-14 @ 20:02:48
URL: http://wizy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0