Isak♥

Idag har världens bästa älskling namnsdag, grattis min lillplutt. Mormor och morfar var här och han fick en liten present, en fin smurf handduk.
På eftermiddagen när vi kom hem från dagiset så skottade vi snö. Riktigt tungt var det. Snuttis hjälpte också till att skotta med sin lilla spade:)
Nu har äntligen sötis somnat efter mycket om och men. Ville INTE sova och vi försökte över en timme. Var tvungen att ta upp honom och P gav honom yoghurt och fick borsta tänderna en gång till, sen kunde han sova.
Skönt alla fall att han är frisk i magen nu. Var bara den dagen och sen inget mer.
Ingen annan på dagis har varit dålig heller så jag vet inte vad det var. Jag har dock mått små illa sen dess och har noll aptit:(
Nu ska jag titta på CSI. Ha en bra kväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0