Skulle ju bara..

Så har vi varit ute på en promenad. Skulle ju bara gå till affären och köpa en grej. 20min senare kommer vi hem med 2 fulla påsar, vad hände?

Igår kväll var vi i Gävle och tittade på trav. Mammas häst sprang kvallopp, det gick jättebra. Lilltjejen sprang så bra så. Sen åt vi middag. Fick turas om att hålla i Isak då han inte sov på hela kvällen. Sen va det en supertrött kille som somna i bilen på väg hem.

Nu har älsklingen tänt ljus så blir det att mysa i soffan med Isak och Idol. Kanske lite glass också, perfekt när man fryser! Inte så men det är gott.
Imorgon ska vi försöka röja ur lite hemma så jag kan få hem crosstrainern så jag kan träna lite. Inte så lätt att komma iväg och träna men har jag den kan jag ju träna lite när Isak sover. Måste ju komma i form igen!

Ha en mysig kväll♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0