Skärpning

Nu va det nästan en vecka sen jag bloggade, skärpning!
Isak ligger och sover och älsklingen är på jobbet, katterna sover och här sitter jag.
I fredags va vi ju på Idolfinalen, så bra! Synd bara att inte Minnah vann hon va bäst!

I tisdags kväll jobbade jag igen, julbord. Älsklingarna får ha lite mystid också.
Isak har börjat äta mer nu. Gröt till frukost+tutte. Puré på kvällen+tutte och gröt+ tutte innan han ska sova. Så nu några nätter har han sovit bättre. Bara vaknat till 2 ggr och fått nappen och somnat om och inte behövat äta förrän på morgonen. Jätteskönt att inte behöva gå upp bara resa sig och ge nappen. I natt var det dock sämre igen, vaknade 1, 4 och 7 och åt. Men det är nog för han va så täppt, kunde knappt andas stackars liten, så idag blir det inköp av nässpray.

Hade tänkt att jag skulle åkt med Isak till Valbo idag och handlat lite julklappar, men det får vänta. Snöar och blåser alldeles för mycket för att jag ska åka med honom i bilen.

Ha en skön dag nu alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0