Min lilla terror

Känner att jag inte riktigt har tid med bloggen så mycket så det blir inlägg lite när jag orkar.
Isak vill inte gärna gå och lägga sig på kvällen finns alldeles för mycket annat att göra än sova! Inte vill han sova så länge på morgonen heller. Men ikväll somnade han ganska snabbt alla fall.
Vi var ut på en kvällspromenad med vagnen, skönt att få lite luft. Hade det inte blåst hade det varit jätteskönt.
Nu har vi börjat cykla till förskolan igen också, tycker Isak är mysigt.
Han är en liten bråkstake på förskolan och ska knuffa omkull dom andra barnen...inte bra. Knuffade en liten tjej så hon började gråta och sen grät hon bara han kom nära, ajaj säger mamma!
Nu måste jag ta en dusch och få bort lite matlukt ur håret.
Sweet dreams♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0