Trouble x3

Isak har fortsatt hög feber. På dagen sov han nästan 5! timmar och hade vaknat och haft feberfrossa och sagt att han va kall. Pluttis hade då 39,5 och skakade. Nu har han fått alvedon och sover igen.
Jag var hemma på f.m och vid 13 kom älsklingen hem så jag kunde åka och jobba. Lyckades bränna mig på ett ugnsgaller så nu har jag ett rött brännmärke över handleden som kommer bli ett lagom fint ärr:(
Som inte det var nog så såg jag Jammisen sitta ute och inte vilja rör sig. Fick gå ut och bära in honom eftersom han inte ville stödja på ett framben. P sa att han hade bråkat med en annan katt imorse så det är väl en klo eller nåt. Så trouble tre gånger om!
Jag hann alla fall få lite gjort hemma idag, plocka undan rena tvätten som legat i tvättstugan i några veckor och bara blivit mer! Tog även tag i att göra en ordentlig rengöring av ugnen så det inte blir os i den när den blir varm...
Kom ut och sprang igår också:) alla fall bitvis. Vill ju gärna kunna springa lite igen det är ju så skönt att bara i med musik i öronen och låta benen gå. Har lite ont i knäna idag men om jag börjar lite lugnt några veckor ska det förhoppningsvis gå bra.
Ha en härlig kväll♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0