Tandvärk

Kanske förkylning på g igen? Känns som jag skulle bitit ihop med tänderna för mycket så det värker i dom, har känt så nu några gånger förr och tror jag blivit förkyld sen. Hoppas det inte blir så nu!
Imorse blev det promenad med Isak till förskolan, så skönt det var att njuta av solen lite innan jobbet. Kunde ha min tunna jacka bara, härligt att inte behöva bylsa på sig tio lager kläder för att gå ut! Har sett några krokusar titta fram i en rabatt här i området också och fåglarna är som galna så nu är våren här:)
Det gick bra för Volleybollen igår och Isak tyckte det var skoj. Efter matchen fick han springa omkring nere i hallen med massa andra barn och leka med bollar sötisen♥ Något han tyckte var väldigt kul och ville inte åka hem.
Jag hade mina nya fina kläder som jag köpte i lördags, älskar färgerna! Byxorna är highwaist och så sköna!
Bus med sötisen♥

Nu är det dax att krypa ner i sängen och ladda batterierna för morgondagen.
Sweet dreams♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0