Painful

Lillpluttis ligger och sover och vi slappar i soffan. Isak är så mammig nu, bara mamma mamma hela tiden. Bort pappa säger han och puttar bort stackars pappa. Jag har dessutom jätteont i nacken nästan typ nackspärr så jag bär inte gärna omkring på Zackisen om jag inte måste vilket gör att han blir ännu mammigare. Han är så trött på kvällen men inte konstigt så som han lever om, inte still en sekund och babblar hela tiden lilla sötisen♥
Gullungen har väldigt bestämda åsikter om allt och ska bestämma själv vad han ska ha för kläder. Just nu ska han bara ha sina strumpor med bilar på, inga andra duger!
Till middag blev det Kikärtsbiff med Ris, Avocado och Grekisk Yoghurt, gott!


Ha en bra kväll! Själv ska jag knapra värktabletter och hoppas nacken känns bättre imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0