Vilken morgon...

Trodde jag hede en riktigt lugn morgon. Isak sov länge och jag hann äta frukost och plocka ur diskmaskinen innan han vaknade, men sen blev det kaos. Kände bara jag gick in i Zackes rum hur det luktade. Stackars lillplutt va lös i magen och pjamas, lakan och gosedjur va bajsiga så det var raka vägen in i duschen och bara att slänga in täcke i tvättmaskinen. Men eftersom han va pigg, ingen feber och åt frukost ordentligt så va det ok att komma till dagis. Han har dock varit lös i magen hela dagen/kvällen men äter och dricker. Nu sover han efter att ha protesterat ganska länge. Jag slumrade nog också till en stund därinne men älsklingen hade pausat Mästerkock så vi kunde titta på det tillsammans. Kul att se vad dom hittar på, själv skulle man nog få tankestillestånd om man bara skulle komma på något sådär rätt upp och ner!
Snart är det sovtime och hoppas att pluttis är bättre imorgon♥
Sweet dreams
 Mitt allt♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0