Myspys♥

Har världens underbaraste lilla mys kille. Så gosigt när han kryper upp i knät och ska pussas och kramas. Älskar dig Isak min underbara gospelle♥
På förmiddagen var vi hem till mamma och pappa. Vi hjälpte till i stallet och Isak hjälpte mommo att dra skottkärran ut på dynghögen. Duktiga pluttisen. Sen gosade vi med "poppo"/hästen ute i hagen. Dom blev nästan arga på varann över vem som skulle få lukta mest på Isak, tokstollarna!
Efter lunch åkte vi hem och jag tog en promenad med vagnen ner till älsklingens jobb. Isak sov så jag kunde hjälpa till att skruva garderober. När han vaknade gick vi hem och sen gjorde vi mat, jättegod stekt fisk med potatismos ocg champinjonsås. Isak åt jättemycket lilla matvraket.
Sen var farmor här och fick vara med och bada pluttisen medans pappa P var och gjorde färdigt på jobbet. Sen när Isak somnat gjorde jag i ordning en supergod äppel paj:)
Nu ska jag strax gå i säng, ögonen svider och jag känner mig helt slut! Godnatt allihopa.
Sweet dreams♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0