Grattis till mig:)

Hipp hurra för jag fyller år idag. På kvällen kom mamma, pappa, Micke, Johanna, Rolle och farfar över och fikade. Och jag fick presenter:) Gissa vad jag fick!? En laptop:) Åh vad glad jag är! Tack tack tack:)
Fick även en locktång, och lite kläder. En happy girl är jag:) Så nu kan jag sitta här i soffan och kolla tv samtidigt som jag bloggar, perfekt.
Isak va jättebusig när jag hämtade honom på dagis idag, han började ju vara där en timme längre från idag och verkade stortrivas med det. Så skönt för då slipper man ha dåligt samvete. Nu ligger han och sover efter att ha busat som en tok när alla var här.
Hoppas ni haft en bra dag! Snart väntar sängen.
 Mina presenter:)

Kommentarer
Postat av: anna

grattis en gång till tack för en trevlig kväll med framförallt ISAK.

kram

2011-11-14 @ 22:30:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0