SMÄRTA!

Ajajaj, så kan man väl sammanfatta dagen i Kungsberget!

Eller, det började väldigt bra. Sen innan lunch åkte vi ner i en av de svarta backarna där alpinklubben hade slalomträning och massa portar uppställda. Första åket gick bra. Sen i andra så kom jag in för fort i branten, det var isigt, jag fick medvridning och ramlade. Hmmm inte så farligt. Lite jobbigt att försöka få på sig skidan igen när det var så brant och den ville sticka iväg hela tiden men annars ingen fara. Åker ner till älsklingen som stannat lite längre ner i backen. Ska stanna vid honom och lyckas sätta staven mellan benen eller nåt, ramlar och måste fått staven under mig. Aj vad det gjorde ont! Ett under att staven inte gick av. Så nu kan jag knappt röra benet utan att det gör ont, är helt blåslagen och svullen på låret....Inte så kul. Gör lixom ont bara jag nuddar benet. Tur att det finns värktabletter. Har även lindat låret för att svullnaden ska hållas i schack. Det var min dag!

Isak hade varit jättesnäll hos farmor och farfar så det var skönt. Nu har han somnat för natten. Han har börjat med en ny grej nu; han ska ligga på mage på mig och somna. Sötnosen♥ det är mysigt att han kan ligga så och slappna av, något han knappt gjort sedan han va nån vecka gammal.

Ska nog också gå och lägga mig medans värktabletten sitter i så jag somnar innan det börjar göra ont igen. Kan tänka mig att det blir svårt att komma upp ur sängen imorgon!
Sov så gott♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0