Regn?

Vaknade upp och det va alldeles grått och trist ute:( Tror att det regnar, inte säker men tänkte inte gå ut och känna efter! Igår var vi på Maxi för storhandling. Gillar att storhandla. Kul att strosa runt i butiken bara. Dock va Isak trött när vi kom dit så jag försökte gå en sväng ute först för att få honom att somna men icke. Gick ändå ganska bra, han fick sitta upp och leka med varorna vi plockat. Sedan kör vi ju med självscanning vilket är så smidigt. Aldrig någon kö när man ska betala. Tyvärr fick vi ju då avstämning vilket inte är så kul. Bara att plocka upp allt ur 4 stora påsar och sedan packa ner igen med en smågråtande Isak i vagnen....
Sedan somnade han direkt i bilen när vi åkte hem sötnosen♥

Idag har jag inte planerat något speciellt. Känner mig extremt trött och borde nog ligga brevid Isak i sängen och sova lite till men då känns det som den enda tid jag har att göra något försvinner.

Hoppas ni har en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0