Trött

Isak vaknade tio i sex imorse så det var bara att kliva upp då. Sen somnade han inte om förrän kvart i tio och då kändes det inte som jag ville gå och lägga mig igen. Så här sitter jag nu helt slut och känns som jag måste kämpa för att hålla mig vaken. Isak sover och det kanske jag också borde göra? Skulle behöva en riktig energikick just nu! Kanske ska ta och gå ut i solen ett tag och se om det blir bättre. Titta vad älsklingen gör därute vid poolen, han kanske alla fall vill ha lite sällskap♥
Ha en fin eftermiddag!

Kommentarer
Postat av: Elin

Ja, vad kul att våra knoddar är födda på samma dag!

TACK, kommer leva länge på din kommentar,haha. Jag jobbar bl.a som grupptränings o gyminstruktör så när jag inte är mammaledig tränar jag mkt. Nu blir det när tid finnes! Vad härligt att du börjat springa, det är som skönast nu på våren tycker jag :-)

Ha en bra onsdagkväll!



Kram

2011-04-20 @ 15:12:07
URL: http://elinpels.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0