Njutardag

Har varit en riktigt härlig dag idag. På förmiddagen var vi ute vid polen och älsklingen skruvade med pumpen och jag krattade löv från rabatten. Isak satt i vagnen och myste och tittade nyfiket på.
Innan lunch passade jag på att ge mig ut på en joggingrunda och invigde nya skorna. Tyvärr så hade jag lite ont i båda knäna, men det gick över när jag blev varm. Dock känner jag av det lite nu. Troligtvis för jag inte är van med skorna.
Till lunch blev det en härlig sallad och en bit vitlöksbröd, mums.
Sallad med tomat, rödlök och fetaost

På eftermiddagen satt jag ute i solen och njöt medans Isak sov lite. Mamma och pappa var förbi en sväng lite senare. "Morfar" gick en liten promenad med Isak och tittade på vattnet som forsade i bäcken och fåglarna.
Till middag lagade jag iordning en underbart god rätt som jag åt i Åre när vi var där; torskrygg med rödbetsråraka och pepparrotssås. Det blev riktigt gott och jag blev nöjd med smakerna!


Till efterrätt blev det lite färska jordgubbar, älskar jordgubbar!
Nu är det snart dax att sova känner jag, tar på krafterna att vara ute! Hoppas ni haft en riktigt skön helg!
Sweet dreams♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0