Ipren gel släng dig i väggen!

Efter att ha använt Iprens gel på mina ben i några dagar utan att det kändes nå bättre så plockade jag igår kväll fram mitt "Thailiniment" och masserade in. Och gissa vad, det kändes mycket bättre bara efter några minuter! Så Ipren gel kan ju ta och slänga sig i väggen för thailiniment utan några "konstigheter" bara olika växter och örter sopar lätt banan! Så skönt att inte det gör så ont. Så på morgonen har jag kört ett lite lugnare pass på crosstrainern, skönt att göra av med lite energi och nu känner jag mig så mycket gladare och piggare.
Isak har sovit i snart 2,5 timme, lillkillen jättetrött♥ Så jag har bara tagit det lugnt, skönt ibland med tystnad!

När Isak vaknar blir det mellis och sen ska vi ut på en promenad och hoppas att solen tittar fram lite mer, halvmulet just nu.
Ha en fin dag!

Kommentarer
Postat av: Mamma till William

God eftermiddag söt.Ha en skön påsk helg med din fina familj..kram

2011-04-21 @ 13:05:27
URL: http://blondis81.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0