En helt vanlig tisdag

Vi gick upp vid 6.30 imorse och åt frukost. Pillade i mig en huvudvärkstablett eftersom huvudvärken från igår inte släppt. Sen var det lektajm ett tag innan det var dax för lite sömn för snuttisen igen. Passade på att plocka undan lite tvätt medans han sov.
Sen var det mellis och efter det var vi ut på en promenad. Inte alls lika skönt ute idag som igår. Isak slumrade lite i vagnen och sen gick vi och åt lunch. Sedan en promenad hem och en liten extra bit för att lillen ska somna. Väl hemma sover Isak ute i vagnen och jag plockade undan lite inne och slöade vid datan en stund. Lagom till att Isak vaknade kom älsklingen hem från jobbet. Isak fick mat och sen bus med pappa:)

Själv var jag ut och joggade en liten tur. Skönt att röra lite på sig! Hemma hade underbara älsklingen gjort iordning mat som va lagom klar till jag hade duschat. Lax med kokt potatis, hollandaisesås och grön sparris. Mumsigt tycker jag, och Isak också som alltid vill smaka det man äter. Nu sover lillprutten och jag ska slå mig ner i soffan. Tyvärr var det hockey på 4:an så inget "House" ikväll heller:(
Hoppas ni också haft en bra dag och en skön kväll!

Kommentarer
Postat av: Anna

lyxmat på en tisdag härligt

2011-04-12 @ 21:42:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0