Älsklingen har handlat:)

Blev en riktigt härlig långpromenad i solen på 1,5 timme, underbart. Sen var vi occh åt lunch innan vi gick hem igen. Älsklingen kom hem strax efter fyra och hade då med sig en ny vagn:) som han köpt idag på "nya" barnens hus i Uppsala. En röd jättefin Babytravel sulky som vi kan ha på kortare promenader, vid shopping och om man åker på semester. Blev en provtur med den efter kvällsmaten och Isak tyckte det var jättemysigt att se så mycket.


Mitt älskade ♥

Nu är jag helt slut, trodde jag skulle somna i soffan när det va Criminal Minds men lyckades hålla mig vaken. Nu är det dock bäst att gå och göra sig iordning för några timmars skönhetssömn!
Sweet dreams♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0