Inte alls så lätt...

Trodde att kilona skulle bara rasa av efter man fött och ammade, men aj då så fel man kunde ha!
Innan jag blev gravid vägde jag 60,1kg och när jag kom in till förlossningen vägde jag 82,8kg! HJÄLP VAD HÄNDE!
Nu kämpar jag för att nå tillbaka till 60strecket men det tar tid. Brukar ha torsdag som min "vägningsdag" och förra veckan stannade vågen på 69,4kg...Har ju alla fall kommit under 70kg vilket kändes super!
Skulle ha börjat träna lite förra veckan men då blev man ju självklart förkyld och det verkar inte vilja ge med sig än på ett tag. Så för tillfället är det bara lugnare promenader med vagnen som är aktuellt.
Så här såg jag ut innan...

Betydligt smalare än nu, men det ska det bli ändring på!

Ha en skön dag ♥

Kommentarer
Postat av: Amanda

Kroppen förändras ju på mer än ett sätt när man blir gravid. :)

Är inte alltid så att man kan gå tillbaka till det som var efteråt. Hoppas du iaf når ett resultat du känner dig nöjd med! ^^

2010-10-26 @ 14:28:04
URL: http://creyla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0