Kärlek♥

Idag är det 5 år sedan älsklingen och jag förlovade oss på en strand i Venezuela.
Inte riktigt den romantik man har tid med idag men lite mysigt måste vi ha! En stor puss är han värd när han kommer hem.

Idag har jag inte varit utanför dörren, insnöade. Ligger drivor av snöpå hela uppfarten ungefär en halvmeter höga! Så har ju kommunen plogat upp en vall igen...AGHHH! Tur att det finns snöslunga.

Skrev ju förut att jag ansökt om att testa Arla smaksatt vispgrädde, nu har jag blivit uttagen:) Ska bli spännande att se hur dom smakar.

Isak sover nu. Han börjar bli jätteduktig att somna nu. Nu la jag han bara i våran säng och satt där högst en minut sen lade jag dit babyvkten och smög ut och nu ligger han och sussar♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0