Whiskyprovning

Vaknade med lite ont i halsen. Det har dock blivit bättre under dagen och nu känns det nästan inte alls.
På eftermiddan var jag, Peter, Micke och pappa till Mackmyra på whiskyprovning:) Rolle skulle också varit med men han är sjuk.
Först fick vi en guidning i destilleriet där han berättade om tillverkningen och sen var det dax för provning. Sex olika glas med whisky stog framställda och vi fick lukta och smaka. Jag körde så jag luktade, men smakade 2 sorter men spottade ut. Den som luktade godast och svagast va den starkaste, 57%! Riktigt trevligt var det. På vägen hem blev det mat på Max. 
Hemma hade mamma precis lagt Isak när vi kom hem. Dom hade varit hemma hos mamma och Isak hade hjälp till att ta in hästarna. Duktiga killen åkte barnvagn brevid när mamma ledde in hästarna och Garry höll han själv i grimskaftet in från hagen. Lilla sötisen älskar hästar♥
Nu blir det en dusch sen måste jag sova!
Godnatt sweet dreams♥
 


Kommentarer
Postat av: anna

vem bestämmer Isak eller mamma?

kram

2012-01-31 @ 19:01:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0