TRÖTT!

M och J kom inte förrän efter midnatt så det blev en sen kväll igår. Inte sov Isak bra heller utan vaknar på natten och vill ligga i "stora" sängen och sen vaknade han vid 6 tiden och sovit färdigt! NEEEEJ vill sova mer sa mamma då! Han somnade faktiskt om till 8.15 alla fall.
Idag har jag J och Isak varit i LillRamis och lekt. Grävt i snön och åkt bob med snuttisen. M och P åkte skidor och sen åt vi lunch tillsammans.
Passade på att slumra lite i soffan när Isak sov på e.m och när jag vaknade till fick jag knappt upp ögonen helt igenklibbade med var så nu har jag också fått ögoninflammation:(
Nu slöar vi i soffan men det blir nog sängen snart orkar knappt hålla mig vaken. Hoppas Isak sover bra inatt och länge imorgon!
Sweet dreams♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0