Sovdax

Ska krypa ner i sängen brevid älsklingarna nu. Blev tvungna att ställa upp resesängen till Isak ändå, han kunde inte komma till ro i den "vanliga" sängen. Hoppas att han sover lite bättre inatt.
På eftermiddagen tog vi en promenad i solen och Zackisen sov i vagnen. Synd att det blåst så mycket idag, annars var det jätteskönt i solen. Backarna ser underbara ut så längtar tills det blir lite skidåkning. P skulle försöka åka lite imorgon.
Isak är lite förkyld också och har nog lite ögoninflammation, dom kladdar och varar lite hela tiden. Var på apoteket och köpte nässpray och bomullsrondeller att göra rent med så får vi hoppas att det inte blir värre.
Godnatt och sweet dreams♥

Kommentarer
Postat av: anna

hoppas verkligen att inte Isak blir mer sjuk.

krama Isak från mommo

2012-04-02 @ 23:19:28
Postat av: Mica

Tack för ditt svar :)

Jag tror inte på svält, då jag har läst mkt om det och det är massor som talar emot att det ens är möjligt (förutom om vi är utan mat mer än några dygn). Det tar ju kroppen ca 60tim innan den börjar reagera på svält, vissa 75tim.



Men jag planerar att äta lite mer nu, har lagt om min kost och kommer äta 1400kcal+ om dagen. Jag ska också lägga in mer motion på det, så får vi se. :)



Tack! Och pepp! :)

Hoppas lilleman blir frisk snart, och mkt fint namn, heter min son också :)

2012-04-03 @ 17:52:11
URL: http://hygea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0