Vinterrustning ute

Har hunnit med jättemycket idag:) Isak sov i nästan 3 timmar på dan och då passade jag på att lägga färdigt(nästan) stenarna på gången till grovingången. Ser genast rent och fint ut.
Sen har jag städat skjulet och ställt undan alla utemöbler, grill mm. Sopade av alla plattor och drog upp ogräs också. Så skönt att få allt gjort, nu kan jag hålla på inomhus utan att få dåligt samvete för att det behöver göras saker ute:)
Tyvärr lyckades jag bränna mig på några brännässlor jag tog bort och har stickningar i halva handen och fingrar. Känns lite läskigt faktiskt eftersom det inte försvunnit efter 4 timmar...måste varit supernässlor!
Nu ska jag slå mig ner i soffan med en kopp te.
Ha en mysig kväll i höstmörkret♥

Kommentarer
Postat av: Mamma till William och Wilma

Tack för grattis hälsningen..

2011-10-09 @ 21:09:31
URL: http://blondis81.blogg.se/
Postat av: anna

vad gjorde peter

2011-10-09 @ 23:25:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0