Till mig:)

När älsklingen var och handlade mat så kom han hem inte bara med mat, utan en blomma till mig♥ Bara sådär, vad glad jag blev. Till middag blev det köttbullar(kyckling för mig) och kokt potatis och brunsås, mums.
Isak hade varit lite kinkig på dagis idag och efter han sovit hade han varit dålig i magen:( Stackars min lilla älskling. Han är lite förkyld igen så det var nog därför. Han fick en tidig kväll och la sig redan 18.30 för då var han jättetrött!
Nu ska jag mysa i soffan med lite äppelpaj och te och titta på halv åtta hos mig.
Ha en skön kväll!

Kommentarer
Postat av: Yvve

Det är roligt med uppmuntran

2011-10-25 @ 08:55:55
Postat av: Anna

är det för alla telefonförsäljare

2011-10-26 @ 17:25:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0