Lillsnuttis♥

Min stackars lilla älskling är sjuk. Åt dåligt med frukost i morse och på dagis hade han också ätit mindre än vanligt och inte varit sig själv (full av energi!). När jag sen böt blöjan passade jag på att kolla febern, han kändes lite varm. Jodå varm va han, 39,5 graders feber! Stackars liten sötnos♥ Nu har han fått alvedon och ligger och sover. I morgon blir det en hemmadag och jag ska försöka anmäla VAB till försäkringskassan.
Själv har jag jobbat dubbla skift idag. Först på "mitt" jobb och sen när älsklingen kom hem åkte jag ner till hans jobb och fixade bokföringen. Ska mysa i soffan nu och förbanna mig över att dom alltid måste lägga flera bra program samtidigt. Vill ju kolla på både CSI och nya serien på 4:an Den som dräper...
Hoppas ni får en bra kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0