Nästan en smärre katastrof

Pluttisen och jag satt med kvällsyoghurten så hade han kissat så det blev blött genom blöjan. När vi tagit av byxor och strumpor så ville ju pluttisen gå till potten men pappa hade ju låst badrummsdörren när han stog i duschen så då blev det ju nästan katastrof. Snuttis stog utanför dörren och grinade och sa pottan, pottan lillsnutten♥ Så jag fick fäga att vi fick vänta tills pappa var klar och då var det mmm och sen var det okej. Sen när vi gick till pottan satt han direkt och kissade och bajsade, så duktig kille!

Själv har jag haft en lång dag på jobbet och kom inte hem förrän halv sex. Mycket nu inför julen!
Gick in på blomaffären på vägen hem och köpte en blomma och Årechoklad till älsklingen för vi har ju 6 årig förlovningsdag idag♥ Älskar dig älskling! Puss.
Nu har vi tittat på idol och tagit det lugnt i soffan. Nu blir det resultatet av idol.
Sweet dreams♥

Jag och älsklingen på Isla Coche när vi förlovade oss på stranden♥


Kommentarer
Postat av: anna

grattis på eran förlovningsdag karro och peter

kram mamma

2011-11-26 @ 00:31:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0