Byte av arbetsuppgifter

Så har man gått och blivit kock istället. Pappa har förslitningsskador och behöver avlastning så jag ska jobba i köket nu. Ska bli kul och tänkte försöka få in lite nya rätter på menyn. Dock är det ganska tungt så jag ska börja träna lite styrketräning på älsklingens jobb. Frågade Johanna så hon vill också vara med. Blir skönt att komma igång med träning igen! Ska försöka börja med 2 kvällar i veckan får se om det kanske blir mer sen.
I söndags fick jag bara jätteont i magen under revbenen som jag hade jämt förr när jag var sjuk (fick aldrig nån diagnos) och gjorde en miljon undersökningar. Sen dess har jag inte varit helt ok. Har ingen riktig aptit och äter hälften av vad jag brukar. Hoppas det blir bättre.
Isak är lite snuvig, IGEN, för vilken gång i ordningen sen han började på dagis vet jag inte. Men han är alla fall pigg och glad och det är huvudsaken. Imorgon är det fotografering på förskolan så vi har tagit fram kläder han ska ha så han blir extra fin:) Hoppas det blir några bra kort. Älsklingen har åkt iväg med lastbilen så jag är själv, Isak sover och katterna har krypit ihop och lagt sig någonstans. Ska gosa in mig under filten i soffan och kolla lite tv. Hoppas ni haft en bra dag!
Sweet dreams♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0