Valbo

Idag har jag och Isak varit iväg till Valbo för lite shopping. Gick jättebra pluttis va glad nästan hela tiden. Lite arg blev han dock när jag drog bort vagnen från spegeln, lilla busgrodan älskar sig själv♥
Hade med lite majskrokar som jag mutade honom med när han tyckte det blev lite tråkigt, funkar perfekt!
Lite shoppat blev det också, mamma glad, bebis glad! Två toppar till mig och en tshirt och strumpor till Isak.


Ikväll blev set mat från thai, vi hade varken ork eller inspiration att laga iordning något själva. Gott var det alla fall och riktigt starkt, inte jättebra för min mage men det struntar jag i ibland!
Nu blir det en kopp te och krypa upp i soffan och titta på CSI.
Sweet dreams♥









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0