Tootsie och förkyld

Stackars lilla älsklingen. Inatt kunde han inte sova bra alls(inte vi heller) pga att han håller på att få tänder och är dunderförkyld. Näsan bara rinner och han snarkade och tyckte det var jobbigt. Dessutom så är det 4 tänder uppe på gång så det är nog lite tandvärk också.
På dagarna är han alla fall ganska glad. För tillfället vill han bara gå med gåvagnen och öva hela tiden, så duktig min lilla älskling♥ Nu har han kommit på hur han ska lyfta runt den också när det tar stopp mot något så det är en lillkille som traskar runt i hela huset:)
Vi tog bara en lite kortare promenad idag innan lunchen för det blåser verkligen storm här. Synd när det är så skönt i solen där det är lä. Kanske skulle ta och gå ut och göra något men jag blev så trött när jag satte mig. Kanske ska ner och jobba en stund sen så vila kanske är vad jag behöver.
Ha en bra eftermiddag!
Pluttis övar♥

Kommentarer
Postat av: Anna

va duktig liten kille, snart blir det att tapetsera om och måla?

2011-05-20 @ 07:47:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0