Morgon

För en morgon måste inte vara god. Min älskade farmor kommer aldrig bli farmor igen. Just nu ligger hon i något slags sovande men inte medvetet tillstånd. Hon kan andas och hjärtat slår, men hon kan inte vakna. Farmor varför du? Jag har aldrig haft någon mormor så farmor har varit lite både och. Jag hoppas farmor att du vet att vi älskar dig♥

Ska försöka vara lite positiv nu också.... Det är mors dag idag, min första som mamma!♥ Glöm inte gratta era mammor dom är det viktigaste som finns!
Så är det ju elitloppet idag, så det blir att bänka sig framför tvn hela eftermiddagen. Tur att Isak tycker "poppo" är spännande att titta på. Lilla plutten sover nu igen, han sov hela natten och vaknade inte förrän 7.10 imorse, lyx! Älsklingen har åkt ner till jobbet en sväng, duktigaste älsklingen.
Hoppas er dag blir ok!

Kommentarer
Postat av: Anna

tack karro hoppas du blev uppskattad idag som mor

kram

2011-05-29 @ 20:20:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0