Lite bilder från helgen

Nu har jag varit så här otroligt dålig på att uppdatera igen. Har fått en så här konstig idé om att jag måste lägga ut en bild när jag gör ett inlägg, och har jag ingen bild så blir det ingen blogg...hmmm knäppt jag vet!
Men nu har jag lite bilder från i lördags när vi var i Gävle hela dagen och tittade på trav. Fick ju även nöjet att se vår fina prins och prinsessa som var där och delade ut pris!








Idag var det storm här hemma så vi stannade inne hela dagen. Tog bilen ner för att äta lunch. Har busat för fullt hela dagen så nu sover Isak sött. Han är fortfarande jätteförkyld stackarn.

Sötnosen nu på eftermiddagen, gnagandes på en bit kålrot! Mums....
Nu ska jag gå och göra mig i ordning för sängen. Sweet dreams♥

Kommentarer
Postat av: Smsa Låna

Kul blogg! Hur länge har du haft din blogg?

2011-07-20 @ 03:58:01
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0