Varje dag är en ny dag!

God förmiddag. Pluttisen ligger och sover och älsklingen jobbar. Själv tar jag det lugnt då jag tränade redan kl. 7.30 i morse! Skönt att ha det gjort så har jag hela dagen framför mig.
Igår var vi till ikea och sen Maxi för storhandling. Isak var hos mormor och morfar så dom hade fullt upp hela dagen.
Vi köpte en barngrind på ikea som vi satt in till tvättstugan. Perfekt för nu kan katterna komma in till sin mat men vi behöver inte vara orolig att Isak kryper in och stoppar in kattmat i munnen. På en gång när vi satt upp grinden satt katterna som två fån och jamade och förstod inte hur dom skulle komma in eftersom det är för smalt mellan spjälorna, men nu förstår dom att dom kan hoppa...
Hoppas ni får en fin dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0